راهنمای خرید لباسشویی راهنمای خرید لباسشویی

ویژگی‌های بهترین لباسشویی – راهنمای کامل و جامع خرید بهترین ماشین لباسشویی

امروزه یکی از لوازم‌خانگی پرمصرف و ضروری برای هر خانه‌ای ماشین لباسشویی است. دانستن اطلاعات مربوط به انواع بهترین ماشین لباسشویی به شما کمک می‌کند تا بهتر بتوانید در مورد خرید ماشین لباسشویی تصمیم بگیرید. برندهای زیادی در بازار مشغول به فعالیت هستند و انواع مختلفی از بهترین لباسشویی در بازار موجود است پس سردرگمی طبیعی است. اما هرکدام از این انواع بهترین لباسشویی امکانات و ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارا هستند. در این مطلب ویژگی‌هایی بهترین لباسشویی را بررسی می‌کنیم و به معرفی انواع بهترین لباسشویی ایرانی و بهترین لباسشویی خارجی می‌پردازیم.

 

 

 

یک لباسشویی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

به دلیل این‌که لباسشویی یک وسیله پرکاربرد در خانه است پس بهتر است با تمام ویژگی‌های آن آشنا شوید و سپس اقدام به خرید بکنید. در ادامه به ویژگی‌های انواع بهترین لباسشویی می‌پردازیم.

  • ازآنجایی‌که ماشین لباسشویی یک وسیله برقی است پس همراه با مصرف انرژی و برق است. به هنگام خرید به برچسب انرژی لباسشویی که انتخاب می‌کنید، دقت کنید. معمولاً انواع بهترین لباسشویی بسیار کم‌مصرف هستند و مصرف انرژی آن‌ها پایین است.

  • همان‌طور که در قسمت بالا گفتیم امروزه برندهای زیادی در حال تولید ماشین لباسشویی و عرضه به بازار هستند. باید توجه کنید که محصولی که خریداری می‌کنید دارای چه امکاناتی است و نیاز شما چیست. با بررسی امکاناتی که ماشین لباسشویی دارد می‌توانید بررسی کنید قیمت آن به‌صرفه هست یا نه.

  • در هنگام خرید انواع بهترین لباسشویی به محفظه آن توجه کنید. باید بدانید که محفظه چه میزان گنجایش دارد و آیا این گنجایش با نیاز خانواده شما سازگار است؟ در مرحله بعدی باید نحوه ساخت محفظه و جنس آن را بررسی کنید. جنس و بدنه هر محفظه در برندهای مختلف متفاوت است.

 

  • یکی از موارد خیلی مهم در خرید انواع بهترین لباسشویی بازدهی و راندمان آن است. باید در هنگام خرید به این مسئله بسیار توجه کنید. اما اگر برای شما هم سؤال پیش‌آمده که بازدهی و راندمان به چه معناست باید در جواب بگوییم میزان برقی که لباسشویی مصرف می‌کند را بازدهی می‌گویند و هرچقدر این برق مصرف شده کم‌تر باشد، می‌توان گفت این ماشین لباسشویی راندمان بالاتری دارد. البته باید در نظر بگیرید که تنها مصرف برق ملاک نیست بلکه در انواع بهترین لباسشویی مصرف آب نیز کم است. یک لباسشویی خوب باید بتواند با کم‌ترین میزان مصرف برق و آب لباس‌ها و پارچه‌های شما را بشوید. هرچقدر که میزان مصرف آب در یک ماشین لباسشویی کم‌تر باشد می‌توانیم بگوییم این لباسشویی بازدهی بیش‌تری دارد.

  • برای انتخاب یک ماشین لباسشویی به یکی از مواردی که باید خیلی توجه کنید موتور آن است. چرا که تمامی عملکرد آن به موتور بستگی دارد. در مدل‌های جدید انواع بهترین لباسشویی که به بازار عرضه می‌شود، از تسمه موتور استفاده نمی‌شود. همچنین این موتورها پشت محفظه قرار می‌گیرند و دیگر برای گردش نیاز به تسمه ندارند. به ماشین لباسشویی‌هایی که نیاز به هیچ‌گونه تسمه‌ای ندارند Direct Drive گفته می‌شود. از مزایای این نوع موتور می‌توان به سروصدای خیلی کم اشاره کرد. وقتی لباس‌های شما درون آن هستند کل خانه را صدای لباسشویی پر نمی‌کند. از دیگر مزایای این ماشین‌های لباسشویی که دارای چنین موتوری هستند باید به این موضوع اشاره کرد که این نوع از محصولات خرابی خیلی کمی در مقابل نمونه‌های دیگر دارند. همچنین استفاده از موتور بدون تسمه باعث مصرف بسیار کم‌انرژی می‌شود.

 

  • سرعت چرخش دیگ ماشین موضوع مهمی در خرید انواع بهترین لباسشویی ایرانی و خارجی است. هر چه این سرعت بیش‌تر باشد برای خشک‌کردن لباس‌ها بهتر است و سریع‌تر اتفاق می‌افتد. یک ماشین لباسشویی با قیمتی مناسب گردشی برابر با rpm 1100  دارد. اما اگر به دنبال ماشین لباسشویی بسیار قوی هستید می‌توانید ماشین لباسشویی انتخاب بکنید که دارای سرعت rpm 1400 یا rpm 1600 باشد. قدرت خشک‌کن یک محصول زمانی بالا می‌رود که سرعت گردش آن بالاتر باشد.

  • فناوری‌های بکار رفته در انواع بهترین ماشین لباسشویی اهمیت بسیاری دارد. این فناوری‌ها برای شستن البسه با جنس‌های مختلف، آسان‌تر کردن شستشو اثر دارند. پس به هنگام خرید به این امکانات توجه کنید. در ادامه به بررسی این امکانات می‌پردازیم.

  • فناوریQuick Drive:: این تکنولوژی برای صرفه‌جویی در زمان به‌کاررفته است. از طریق این فناوری لباس‌های شما در کم‌ترین زمان ممکن شسته می‌شوند و زمان زیادی را از شما نمی‌گیرند. در این قابلیت آب خیلی سریع بر روی مواد شوینده ریخته می‌شود و باعث تمیزتر شدن لباس‌ها می‌شود. در این قابلیت لباس‌ها به‌صورت عقب و جلو شسته می‌شوند.

  • فناوری استفاده از وای‌فای: اگر شما هم فردی هستید که بیش‌تر زمان‌های خود را در بیرون از منزل به سر می‌برید دیگر نگران نباشید. از طریق اتصال به اینترنت از راه دور می‌توانید لباسشویی خود را کنترل کنید.

 

  • فناوری ادواش: با اضافه‌شدن این قابلیت به انواع بهترین ماشین لباسشویی می‌توانید وقتی ماشین در حال کار است آن را متوقف کنید و به آن لباس اضافه کنید. درگذشته این قابلیت در ماشین لباسشویی‌ها وجود نداشت و به‌تازگی به انواع بهترین ماشین لباسشویی اضافه شده است.

  • قابلیت‌های دیگری مثل قابلیت ترموجت، فناوری حباب‌ساز، تکنولوژیTrue Steam، فناوری ضد آلودگی، فناوری شستشوی لباس زیر و … در انواع بهترین ماشین لباسشویی خارجی و ایرانی به چشم می‌خورد.

 

 

 

ماشین لباسشویی جی پلاس ساخت کجاست ؟

شرکت گلدیران قبلاً نماینده شرکت ال جی در ایران بود، در پی تحریم‌های آمریکا علیه ایران و سخت شدن مبادلات تجاری این همکاری لزوم و سهولت خود را از دست داد، در نتیجه شرکت گلدیران دست به ابداع برند ایرانی و جدید خود با نام تجاری جی پلاس زد. پس میتوان به سوال ماشین لباسشویی جی پلاس ساخت کجاست اینطور پاسخ داد که این وسیله ساخت کشور ایران است.

 

آیا کیفیت ماشین لباسشویی جی پلاس خوبه؟

ماشین لباسشویی جی پلاس در ظرفیت‌های 7 و8 و9 و10 کیلوگرمی موجود است و قابلیت زیادی مثل افزودن لباس حین شستشو، لکه بری اختصاصی و شستشوی سریع دارد. تمامی مدل‌های این برند مجهز به موتور اینورتر بوده و بسیار هم کم مصرف می‌باشند. شاید بعضی از افراد تصور کنند که بخاطر اینکه جی پلاس تقریباً یک برند تازه وارد است، نمی‌توان خیلی روی آن حساب کرد، اما نظرات مردم، خریداران و کاربران این محصول تاکنون مثبت بوده و از کیفیت ماشین لباسشویی جی پلاس راضی بوده‌اند. شما می‌توانید انواع لباس‌های نخی، رنگی، پشمی را با این دستگاه بشویید بدون اینکه نگران تغییر فرم و رنگ لباس باشید. برند جی پلاس مانند ال جی از ضمانت شرکت گلدیران برخوردارست و به پشتوانه نام این برند خیالتان راحت باشد که جنس بی کیفیت را به بازار عرضه نمی‌کند.

 

موتور لباسشویی جی پلاس ساخت کجاست ؟

شاید این علامت سوال در ذهنتان بوجود بیاید که آیا لباسشویی جی پلاس تماماً ایرانی است و یا اینکه قطعات آن وارد شده و در ایران مونتاژ می‌شود؟ موتور لباسشویی جی پلاس ساخت کجاست ؟ خب این سوالی است که تقریباً هر خریداری با آن مواجه می‌شود و به دنبال جوابش می‌گردد.

در مورد موتور ماشین لباسشویی جی پلاس باید گفت مثل تمام محصولات برقی جی پلاس این موتور هم ساخت کشور چین است، البته همانطور که می‌دانید محصولات ساخت چین هم برچسب‌های کیفیتی متفاوتی دارند و الزاماً چینی بودن دلیل بر کیفیت پایین محصول نخواهد بود و کیفیت موتور لباسشویی جی پلاس از نوع گرید A بوده و امتحان خود را پس داده و تضمین شده است.

ماشین لباسشویی جی پلاس ساخت کجاست

 

جهت مشاوره خرید با شمارهای زیر تماس حاصل فرمائید09122076010   _ 05433224775