راهنمای خرید کم مصرف ترین کولر گازی بازار راهنمای خرید کم مصرف ترین کولر گازی بازار

 

 

 فصل تابستان رسیده است، هوا آنقدر گرم شده که تنها یک سیستم سرمایشی خوب می تواند ما را از گرمای بیش از حد هوا نجات دهد. احتمالا تا به حال این موضوع را شنیده اید که مصرف برق کولرهای گازی­ چندین برابر مصرف برق کولرهای آبی است. اما آیا این موضوع صحت دارد؟

 

 

 واقعیت این است که میزان مصرف برق کولرهای گازی تقریبا 5 برابر کولرهای آبی است و حتی کولرهای گازی دست دوم، بین 3 تا 4 برابر بیشتر از کولرهای گازی نو برق مصرف می کنند. اما آیا می توان کاری کرد که کولرهای گازی کمتر برق مصرف کنند؟ توجه به برچسب انرژی و میزان مصرف کولرگازی نکته ای است که باید پیش از خرید این وسیله سرمایشی به آن توجه کنید. در نظر گرفتن این نکته می تواند شما را از صرف هزینه‌های زیاد قبض برق نجات دهد. امروز قصد داریم کم مصرف ترین کولرهای گازی موجود در بازار را به شما معرفی کنیم:

 

اسپلیت کولرگازی 18 هزار اینورتر جی پلاس و هایسنس  از کم مصرف ترین و محبوب ترین کولرگازی های موجود در بازار هستند. در رده مصرف انرژی +A را دارا می باشد. این کولرگازی با دارا تکنولوژی مدرن اینورتر و دیگر سیستم های داخلی خود، یکی از کولرهای باصرفه زیاد در مصرف انرژی می باشد. یکی دیگر از ویژگی های جذاب این محصول قابلیت تصفیه هوا می باشد. این قابلیت هوایی کاملا پاک و مطبوع را در اختیار شما قرار می دهد. این دستگاه قدرت و راندمان بالایی دارد و با استفاده از کمپرسور و کندانسور قدرتمند خود گاز مبرد R410 را به درون کویل های مسی رابط بین یونیت داخلی و خارجی ارسال می کند. این گاز  به درون یونیت داخلی پمپاژ شده و در آنجا سرمایش و گرمایش مصرف کننده را تامین می کند.

 

 

یکی دیگر از ویژگی های جالب توجه این کولرگازی حالت خواب آن می باشد. این حالت با به حداقل رساندن  دور فن دمنده موجود در درون پنل دیواری کولر گازی و ماکزیمم فعالیت کمپرسور قدرتمند این دستگاه خوابی دلپذیر را برای شما مهیا می کند. از دیگر قابلیت های این دستگاه می توان به قابلیت سرمایش و گرمایش، کمپرسور روتاری، بدنه مستحکم از جنس ورق گالوانیزه، اندازه گیری و نمایش دمای اتاق بر روی نمایشگر دستگاه و یک ریموت کنترل همراه اشاره کرد. این کولرگازی برای استفاده در مناطق معتدل و گرم مناسب است.

اگر پیشنهاد ما مورد پسند شما نبود، می توانید این گزینه ها را نیز مدنظر قرار دهید:

مدل کولر گازی

ظرفیت

رده مصرف انرژی

تصفیه هوا

نوع کمپرسور

تکنولوژی اینورتر

دیگر قابلیت ها

قیمت

هایسنس اینورتر 

HIH-24TG

24000

    A

دارد

روتاری

اینورتر

ریموت کنترل،

I FEEL

40/550/000

تومان

جی پلاس اینورتر GAC-HV24TN1 

24000

     A

دارد

روتاری

دارد

کم صدا، کمپرسور هوشمند اینورتر دی سی روتاری دوقلو

 43/120/000 تومان

  جی پلاس اینورتر

12000

A

دارد

روتاری

دارد

ریموت کنترل، نظافت آسان

25/630/000

تومان

ایران رادیاتور

12000

   A

دارد

روتاری

   ندارد

ریموت کنترل، نظافت آسان

182/000/000

تومان