راهنمای خرید اسپلیت  با ظرفیت ۳۰۰۰۰ برای شهرهای معتدل و کرم مثل زاهدان _ مشهد راهنمای خرید اسپلیت با ظرفیت ۳۰۰۰۰ برای شهرهای معتدل و کرم مثل زاهدان _ مشهد


کولرهای گازی با ظرفیت ۳۰۰۰۰ یکی از دستگاه‌های تهویه مطبوع است که برای خنک‌کردن فضاهای بزرگ و وسیع مورد استفاده قرار می‌گیرند.


کولرهای گازی با ظرفیت ۳۰۰۰۰ یکی از دستگاه‌های تهویه مطبوع است که برای خنک‌کردن فضاهای بزرگ و وسیع مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دستگاه‌ها با توانایی خنک کردن فضاهای مسکونی، تجاری و صنعتی، به محیط‌هایی با ابعاد بزرگ مانند خانه ها با سالن بزرگ، اداره ها، سالن‌های اجتماعی، کارخانجات و فضاهای باز تنظیم شده‌اند. کولر گازی یا اسپلیت با ظرفیت ۳۰۰۰۰ یکی از قوی ترین کولر های گازی در هر برند از نوع دیواری می باشد ، بالاترین ظرفیت در کولر گازی یا اسپلیت دیواری ۳۶۰۰۰ می باشد. در اینجا به بررسی و راهنمای خرید این کولر گازی می پردازیم.

 

ویژگی های کولر گازی ۳۰۰۰۰

 
بهترین کولرگازی 30000

 

 ظرفیت ۳۰۰۰۰ BTU

  - کولر گازی با این ظرفیت به معنای انتقال ۳۰۰۰۰ بریتیش ترمال یونیت حرارت از فضا به بیرون در یک ساعت است. این ظرفیت مناسب برای خنک‌کردن فضاهای بزرگ با متراژ حدوداً ۷۰  تا ۱۰۰ متر مربع است البته این مورد به عواملی مانند ایزولاسیون فضا، تعداد و اندازه پنجره‌ها، و شرایط جوی محیط تأثیرگذار بر کارایی کولر گازی دارند. همچنین، در صورتی که فضای مورد نظر بسیار بزرگ یا با ارتفاع سقف بالا باشد،  متفاوت می باشد

کاربردهای کولر گازی یا اسپلیت با ظرفیت ۳۰۰۰۰

   - این نوع کولرها به خاطر ظرفیت بالای خود، در مکان‌هایی مانند منازل بزرگ ، ادارها، کارخانه‌ها، سالن‌های کنفرانس، ساختمان‌های تجاری و فضاهای باز که نیاز به خنکایی یکنواخت و قدرتمند دارند، استفاده می‌شوند.

   - این دستگاه‌ها از سیستم گازی برای خنک‌کردن هوا استفاده می‌کنند. گاز درون واحد خارجی فشرده شده و به عنوان مایع خنک‌کننده عمل می‌کند.

-بیشتر کولر گازی ها با ظرفیت ۳۰۰۰۰ در نوع دیواری می باشند

هوشمندی در کولر گازی با ظرفیت ۳۰۰۰۰

در ظرفیت ۳۰۰۰۰ کولر گازی یا اسپلیت انواع فناوری های هوشمند در برندهای مختلف وجود دارد ، این ظرفیت کولر گازی دارای مصارف زیادی می باشد و حتی مانند ظرفیت های پایین تر که هوشمندی های زیادی دارن دارای ویژگی هایی از قبیل سیستم سرمایش سریع ، سیستم خواب راحت یا تایمر خاموش و روشن ، اسکن ، پرتاب باد چهار جهته و ...می باشد.

کنترل هوشمند در کولر گازی با ظرفیت ۳۰۰۰۰

   - بسیاری از کولرهای گازی با ظرفیت ۳۰۰۰۰ امروزی دارای قابلیت‌های هوشمند هستند که به کنترل دقیق دما، تایمرهای خاموش و روشنایی، و حتی کنترل از راه دور از طریق اپلیکیشن‌های موبایل امکان می‌دهند.

 

کارایی انرژی یا مصرف انرژی در کولر گازی ۳۰۰۰۰

   - در انتخاب این دستگاه، به کارایی انرژی آن نیز توجه شود. برخی از مدل‌ها با داشتن استانداردهای مصرف انرژی بالا، به بهره‌وری انرژی کمک می‌کنند.

در این ظرفیت بیشتر برندها هم دارای اینورتر می باشند یا غیر اینورتر ، بنا به نوع مصرف کارایی انرژی را حتما مد نظر بگیرید.

کولرهای گازی با ظرفیت ۳۰۰۰۰ BTU به عنوان یکی از گزینه‌های پرقدرت و کارآمد در تأمین خنکایی فضاهای بزرگ به شمار می‌روند. انتخاب و استفاده از آن‌ها با توجه به نیازها و شرایط خاص هر فضا، به بهبود کیفیت هوای داخلی و ایجاد آسایش در محیط کمک خواهد کرد.

بهترین برندهای کولر گازی با ظرفیت ۳۰۰۰۰

بهترین برندهای اسپلیت ۳۰۰۰۰ را در اینجا ذکر می کنیم ، البته بدانید که بهترین برند کولر گازی بنا به شرایط شما انتخاب می گردد شما ابتدا باید شرایط خود را مشخص کنید و به دنبال آن برای بهترین برند ۳۰۰۰ اسپلیت یا کولر گازی جستجو کنید ، در اینجا با توجه به محبوبیت برخی برندها به این مهم می پردازیم:

 

اسپلیت 30 هزار  سرد و گرم جی پلاس مدل GAC-HF30TQ1


خرید و قیمت کولر گازی 30 هزار جی پلاس مدل GAC-HF30TQN1
کولر گازی 30 هزار جی پلاس کولرهای گازی 30 هزار جی پلاس مدل GAC-HF30TQ1، مانند بسیاری از سایر مدل‌های موجود در بازار، دارای طراحی و ساختاری بسیار زبیایی هستند. این مدل‌ها ویژگی‌ها و امتیازاتی دارند که آن‌ها را از سایر دستگاه‌های خنک‌کننده متمایز و برتر می‌سازد. برخی از این ویژگی‌ها مانند نحوه عملکرد ویژگی‌های خاص، و معایب را که قبل از خرید باید به آن‌ها توجه داشته باشید بررسی می‌کنیم.کولر گازی 30 هزار جی پلاس مدل gac-hf30tqn1 کولر گازی جی پلاس مدل با قدرت خنک‌کنندگی و گرم‌کنندگی، یک انتخاب مناسب برای مناطقی با دماهای بالا مانند مناطقی که دمای آن‌ها به 48 درجه سانتی‌گراد می‌رسد، محسوب می‌شود. این مدل کولر اسپلیت جی پلاس قابلیت ایجاد سرمایش در فصل تابستان و گرمایش در فصل زمستان را داراست. با توجه به توان خنک‌کنندگی و گرم‌کنندگی، این محصول قادر است در مناطق با دماهای بسیار بالا، محیط را خنک کرده و در مناطقی با دماهای پایین، محیط را گرم کند. کولر گازی جی پلاس ساخت کجاست؟ کولر گازی جی پلاس تولید شده در کشور چین است و برخی از محصولات آن نیز در ایران مونتاژ می‌شوند. تمامی محصولات جی پلاس، از جمله کولرهای گازی، با نظارت مهندسان و متخصصان حرفه‌ای ساخته می‌شوند. در تولید این اسپلیت‌ها از قطعات و تجهیزات با کیفیت و مقاومت بالا استفاده می‌شود و از جدیدترین فناوری‌های پیشرفته در ساختار آن‌ها بهره برده می‌شود.

مشخصات

نوع کمپرسور:    روتاری

نوع برد الکترونیکی کمپرسور:   دور ثابت

ظرفیت سرمایش-گرمایش کولر:    ۳۰۰۰۰

ظرفیت سرمایش:    ۳۰۰۰۰ BTU/hr

ظرفیت گرمایش:     ۳۰۰۰۰ BTU/hr

نوع برق مصرفی:    تک فاز

قطر لوله رفت:      ۳.۸ اینچ

قطر لوله برگشت:     ۵.۸ اینچ

بازدهی سرمایش:   EER   ۳.۲۲

بازدهی گرمایش:    COP ۳.۶۱

توان:      ۲۷۳۱ وات

حداقل دما:   ۱۶ درجه سانتی گراد

حداکثر دما:    ۴۸ درجه سانتی گراد

توضیحات فیلتر:    فیلتر چند لایه- فیلتر ضد کپک

شناسه:    ۲۸۰۰۰۰۳۱۴۳۶۹۲

سایر توضیحات

شناسه پنل خارجی: ۲۸۰۰۰۰۳۱۴۳۸۴۵ - مدل پنل خارجی GAC-HF۳۰TQU۱ - جریان نامی سرمایش: ۲۷۳۱/ ۳.۶۱ - جریان نامی گرمایش: ۲۴۳۵/۳.۶۱ - میزان گردش هوا سرمایش/ گرمایش پنل داخلی: ۱۲۰۰ - میزان نویز فشار صدا(پنل داخلی): ۴۵/۳۹ - میزان نویز فشار صدا (پنل خارجی): ۵۶

جنس پنل داخلی:    پلاستیک

ابعاد پنل داخلی:     ۱۱۸۵x۳۱۵x۲۳۱ میلی‌متر سانتی‌متر

وزن پنل داخلی:   ۱۵ کیلوگرم کیلوگرم

نوع گاز (مبرد):   R۴۱۰A


 

اسپلیت  30 هزار سرد و گرم  روتاری  هایسنس مدل HRH-30TQ







خرید و قیمت کولر گازی 30 هزار اینورتر هایسنس مدل HIH-30VQ

اگر به دنبال کولر گازی با کیفیت و قدرت خنک کنندگی عالی هستید، کولر گازی هایسنس مدل HRH-30TQ گزینه ایده‌آلی است. هایسنس یکی از برترین برندهای تولید‌کننده کولر گازی در جهان است که محصولات مطمئن و با کیفیتی را عرضه می‌کند. این محصول با داشتن برخی از ویژگی‌های برجسته، توانسته است به یکی از محبوب‌ترین کولرهای گازی تبدیل شود: دور ثابت، کم مصرف، کمپرسور روتاری و تک پنل بودن.  که این محصول دارد، می‌توانید از کیفیت خنک کنندگی بالایی برخوردار شوید. همچنین، این کولر گازی به صورت اسپلیت عرضه‌شده‌است که باعث می‌شود نصب آن بر روی دیوار بسیار اسان باشد. در نهایت، می‌توان گفت که این محصول با توجه به قیمت مناسب و کیفیت بالایی که دارد، گزینه بسیار خوبی برای خنک کردن منزل یا محل کار شما است

 

مشخصات

تعداد کمپرسور:   یک عدد

نوع کمپرسور:    روتاری

کارایی:   سرمایش و گرمایش

رده مصرف انرژی:     A

نوع برد الکترونیکی کمپرسور:    دور ثابت

ظرفیت سرمایش-گرمایش کولر:   ۳۰۰۰۰

محدوده ظرفیت سرمایشی:    ۲۰ تا ۳۰ هزار BTU/hr

ظرفیت سرمایش:    ۳۰۰۰۰ BTU/hr

ظرفیت گرمایش:     ۳۰۰۰۰ BTU/hr

نوع برق مصرفی:      تک فاز

قطر لوله رفت:          ۳.۸ اینچ

قطر لوله برگشت:          ۵.۸ اینچ

حداکثر طول لوله کشی:      ۲۵ متر

حداکثر ارتفاع لوله کشی:    ۱۰ متر

توان:     ۳۰ وات

حداقل دما:     ۲۰ تا ۳۰ هزار BTU/hr درجه سانتی گراد

حداکثر دما:     ۳۰۰۰۰ BTU/hr درجه سانتی گراد

شناسه:     ۲۰۰۳۲۶۳۷۵۵۸۴۹

سایر توضیحات

داری نمایشگر جلوی پنل داخلی دارای پنل باز و بسته شونده با قابلیت شستشو کنترل سه حالته ی سرعت فن پنل و حالت اتوماتیک تنظیم اتومات جهت پرتاب باد (عمودی) تنظیم دستی جهت پرتاب باد (افقی) خاموش کردن نور نمایشگر پنل دارای حالت خواب عملکرد هوشمند عملکرد حداکثری دارای نمایشگر کمپرسور ریست اتومات

تعداد پنل:       یک عدد

جنس پنل داخلی:       پلاستیک

ابعاد پنل داخلی:       ۸۶x۳۱x۶۵ سانتی‌متر

ابعاد یونیت خارجی:   ۸۶x۳۱x۶۵ سانتی‌متر

میزان صدا پنل داخلی:    ۵۰ دسی‌بل

میزان صدا یونیت خارجی:   ۶۴ دسی‌بل

وزن یونیت خارجی:   ۵۴ کیلوگرم

نوع گاز (مبرد):   R۴۱۰A

نوع آب و هوای سازگار:   معتدل و گرم

دستگاه نمایش وضعیت:   نشانگر روی پنل



 

اسپلیت  30 هزار سرد و گرم  ایران رادیاتور مدل ICA-30CH-A


 
خرید و قیمت کولر گازی 30 هزار ایران رادیاتور مدل ICA-30CH-A
هنگامی که در تابستان هوا خیلی گرم می‌شود، همه ما به دنبال راهی برای خنک کردن فضای داخلی هستیم. با کولر گازی 30 هزار ایران رادیاتور مدل ICA-30CH-A، شما می‌توانید با توجه به طراحی فوق‌العاده زیبا و کارآیی بالا، از تابستان لذت ببرید. این کولر گازی با دارا بودن ویژگی‌های مانند گرمایش، خنک کنندگی، تهویه مطبوع و صفحه نمایش لمسی، بهترین گزینه برای خنک کردن فضای داخلی شماست.کولر گازی 30 هزار ایران رادیاتور مدل ICA-30CH-A یک کولر گازی اسپلیت با ظرفیت 30000 برای سرمایش فضاهای بزرگ می باشد. این دستگاه از تک پنل و روتاری برای کنترل دما و سرعت باد استفاده می کند و از تکنولوژی کولر دوتیکه برای کاهش مصرف انرژی استفاده می کند. این کولر گازی با ارزش افزوده بالا، در مصرف انرژی صرفه جویی می کند و با استفاده از فناوری های نوین، میزان صدا و لرزش را کاهش داده است. همچنین این دستگاه با دارا بودن پنل دیجیتال، کاربر را قادر می سازد تا دمای داخلی را به دقت تنظیم کند و در نتیجه برای کاربردی و راحتی بیشتر، این محصول در دیجیکالا به فروش می رسد. این کولر گازی با توجه به ظاهری زیبا و نورپردازی مناسب، باعث زیبایی و دکوراسیون فضای داخلی شما می‌شود. با دارا بودن سیستم فیلتراسیون هوا، مواد آلوده و باکتری‌های موجود در هوا را حذف می‌کند و هوای تمیز و تازه را به فضای داخلی شما تامین می‌کند. با صرفه‌جویی در مصرف انرژی و صدای بسیار کم، این کولر گازی علاوه بر کارایی بالا، محیط زیست را نیز حفظ می‌کند. از دیگر ویژگی‌هایی که این کولر گازی دارد، تنظیم دمای دلخواه با کنترل از راه دور، تنظیم تایمر برای روشن و خاموش شدن خودکار و قابلیت استفاده به عنوان گرمایش‌دهنده در فصول سرد است. به علاوه، با داشتن قابلیت جابجایی، این کولر گازی مناسب برای استفاده در منازل، محیط‌های تجاری و دفاتر است.
 

مشخصات:

تعداد کمپرسور:   یک عدد

نوع کمپرسور:   روتاری

کارایی:   سرمایش و گرمایش

رده مصرف انرژی:    A

نوع برد الکترونیکی کمپرسور:   دور ثابت

ظرفیت سرمایش-گرمایش کولر:    ۳۰۰۰۰

محدوده ظرفیت سرمایشی:   ۲۰ تا ۳۰ هزار BTU/hr

ظرفیت سرمایش:   ۳۰۰۰۰ BTU/hr

ظرفیت گرمایش:    ۳۰۰۰۰ BTU/hr

نوع برق مصرفی:    تک فاز

حداقل دما:    -۷ درجه سانتی گراد

حداکثر دما:    52 درجه سانتی گراد

اقلام همراه:    ریموت کنترل

توضیحات ریموت کنترل:    قابلیت توربو - حالت کم مصرف ECO - تنظیم ساعات کاری

مدل چرخش و نوسان هوا:   ۴ جهت اتوماتیک

شناسه: ۲۹۰۰۷۵۹۰۰۰۱۱۶

تعداد پنل: یک عدد

جنس پنل داخلی  : پلاستیک

ابعاد یونیت خارجی: ۱۰۶x۵۰x۸۸ سانتی‌متر

میزان صدا پنل داخلی:  ۵۶ دسی‌بل

میزان صدا یونیت خارجی: ۶۵ دسی‌بل

وزن یونیت خارجی:  ۹۵ کیلوگرم

نوع گاز (مبرد):  R۴۱۰A

نوع آب و هوای سازگار:  معتدل و گرم

دستگاه نمایش وضعیت:   نشانگر روی پنل

امکانات کولر گازی:   امکان تصفیه هوا

نوع تزیینات:    Gold Fin (پره های طلایی ضد زنگ)



 

سخن نهایی

در اینجا به بررسی 3 برند کولر گازی که از قوی ترین برندها در زمینه کولر گازی و اسپلیت می باشند پرداختیم و هر کدام بهترین مدلی که بیشترین فروش را در ظرفیت ۳۰ هزار داشته اند اشاره کردیم ، ولی همانطور که ابتدا خدمت شما بیان کردیم انتخاب بهترین بنا به شرایط شما می باشد و باید با کارشناسان متخصص ارتباط بگیرید می توانید از کارشناسان azma20 یکی از تخصصی ترین فروشگاه های کولرگازی استفاده کنید و از قیمت اسپلیت 30000 مطلع شوید.

 





 

با ما در ارتباط باشید

زاهدان:  خیابان دانشگاه نبش دانشگاه 8  
مشهد مقدس: بلوار سید رضی( ره ) نبش سید رضی 28

09122076010  Phone Logo" Images – Browse 542 Stock Photos, Vectors, and Video | Adobe  Stock

 

05433212178  Phone Logo" Images – Browse 542 Stock Photos, Vectors, and Video | Adobe  Stock 

 

www.azma20.irBest Practices for Website Design for 2023 | The Design Project

 

      azmashahraki Instagram Logo and symbol, meaning, history, PNG, brand