اسپلیت را با بیمه  از ما خریداری کنید. اسپلیت را با بیمه از ما خریداری کنید.
















 
با خرید اسپلیت های   

   جی پلاس         از       

   فروشگاهای ما


نماتهویه

پالیز

تهویه رضوی 
           


         
دستگاه شما شامل بیمه خواهد شد.




آدرس و تلفن فروشگاه ها در انتهای مقاله ثبت گردیده است/.






 
بیمه تکمیلی انفرادی سامان طرح عقیق - بیمه دون
..................................................
 

بیمه کولرهای گازی جی‌پلاس که ما انجام می دهیم چه چیزهای را پوشش می دهد؟

با بیمه کولرهای گازی جی‌پلاس، دیگر نگران خرابی‌های ناگهانی، نوسانات برق یا حتی سرقت دستگاه خود نباشید. این بیمه شامل پوشش کامل برای آسیب‌های فیزیکی،

نوسانات برق و سرقت است
و به شما این اطمینان را می‌دهد که در هر شرایطی، کولر گازی شما به بهترین شکل ممکن کار خواهد کرد.

مزایای بیمه کولرهای گازی نمایندگی  جی‌پلاس

پوشش کامل تعمیرات: از مشکلات کوچک تا تعمیرات اساسی، تمامی هزینه‌های مرتبط با تعمیر کولر گازی شما تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرد.

خدمات سریع و مطمئن: با تیم فنی مجرب و حرفه‌ای، تمامی نیازهای تعمیراتی شما به سرعت و با کیفیت برتر انجام خواهد شد.

صرفه‌جویی در هزینه‌ها: دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌های سنگین تعمیرات نیست، با بیمه کولرهای گازی جی‌پلاس همه چیز تحت کنترل ا

پشتیبانی 24/7: در هر ساعت از شبانه‌روز، تیم پشتیبانی آماده ارائه خدمات و پاسخگویی به سوالات شماست.


بیمه گلدیران - شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران
شرایط پوششی کامل  طرح بیمه سیستم‌های تهویه مطبوع  مجموعه  azma20
  • آسیب فیزیکی
    • ضربه، شسکتگی نمایشگر
    • خراش و شکستگی بدنه
    • شکستگی بلوئرفن، دمپر و قاب در اثر جسم خارجی
    • سقوط از بلندی
    • خرابی کمپرسور در اثر نشت گاز (مشروط به اینکه ایراد از نصب نباشد)
    • خرابی یا پارگی فیلتر داخلی
 
  • آبدیدگی و نفوذ مایعات و رطوبت
    • برد الکترونیکی
    • صفحه نمایشگر
 
  • نوسانات برق شهری
    • دو فاز شدن برق
    • خرابی برد الکترونیکی
 
  • آتش‌سوزی، صاعقه و انفجار در محیط
    • یونیت داخلی
    • یونیت خارجی
 
  • سرقت با شکست حرز
    • یونیت داخلی
    • یونیت خارجی
 
  • هرگونه مسئولیت تبعی، آسیب مالی یا جانی در اثر خرابی دستگاه
    • آسیب به لوازم و اثاثیه مجاور در اثر نشت آب از پنل
    • آسیب به لوازم و اثاثیه مجاور در اثر آتش‌سوزی دستگاه
 
  • بلایای طبیعی (مانند زلزله، سیل، طوفان و …)
فرآیند جبران خسارت
  1. در صورت بروز خسارت، مشتری با شماره 84733 (شرکت مشتریان گلدیران) تماس خواهد گرفت.
  2. پس از مراجعه تکنسین، تعمیرات انجام می‌شود و مبلغی به عنوان فرانشیز خسارت از مشتری اخذ می‌گردد. (تا اطلاع قبلی فرانشیز صفر می‌باشد.)
  3.  شرکت مشتریان گلدیران گزارشی از خدمات ارائه شده و شرح اقدامات انجام شده به همراه مستندات مورد نیاز را برای گلدیران آسایش ارسال می‌نماید.
  4. شرکت گلدیران آسایش، جهت پرونده خسارت نزد بیمه‌گر اقدام می‌نماید.
  5. شرکت گلدیران آسایش، فرآیند جبران خسارت را با شرکت بیمه، تا مرحله پرداخت خسارت به حساب شرکت مشتریان پیگیری خواهد کرد.
  6. مبلغ خسارت توسط شرکت بیمه پرداخت می‌گردد.
 

نکته: در صورتیکه دستگاه قابل تعمیر نباشد، جبران خسارت به صورت پرداخت ریالی و یا تعویض دستگاه خواهد بود.



بیمه گلدیران - شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران

تفاوت بیمه و گارانتی

گارانتی
  • تعهد تولیدکننده: گارانتی تعهدی است که تولیدکننده یا فروشنده به مصرف‌کننده می‌دهد که محصول در مدت زمان مشخصی بدون مشکل کار کند. اگر در این مدت محصول دچار خرابی شود، تولیدکننده موظف است آن را تعمیر یا تعویض کند.
 
  • محدودیت زمانی: گارانتی معمولاً برای مدت زمان مشخصی اعتبار دارد و پس از آن منقضی می‌شود.
 
  • شامل خرابی‌های ناشی از استفاده نادرست نیست: گارانتی معمولاً خرابی‌هایی که ناشی از استفاده نادرست یا حوادث باشند را پوشش نمی‌دهد.
بیمه
  • پوشش گسترده‌تر: بیمه معمولاً پوشش گسترده‌تری دارد و می‌تواند خسارات ناشی از حوادث، سرقت، آتش‌سوزی و غیره را نیز شامل شود.
 
  • پرداخت حق بیمه: برای داشتن بیمه، مصرف‌کننده باید حق بیمه پرداخت کند که معمولاً به صورت ماهانه یا سالانه است.
 
  • مدت زمان طولانی‌تر: بیمه می‌تواند برای مدت زمان طولانی‌تری نسبت به گارانتی اعتبار داشته باشد و حتی پس از انقضای گارانتی نیز ادامه یابد.


 
سوالات متداول
- آیا بیمه خرابی‌های ناشی از نوسانات برق شهری را هم قبول می‌کند؟

بله؛ درصورتی که نوسانات برق شهری منجر به آسیب برد، نویزگیر، صفحه‌نمایش، موتور وسیله و … شوند، بیمه خسارت را می‌پذیرد


- اگر وسیله قابل تعمیر نباشد، تعویض دستگاه توسط بیمه انجام می‌شود؟

در مواردی که دستگاه قابل تعمیر نباشد یا امکان تعویض قطعه وجود نداشته باشد، دستگاه برای مشتری تعویض خواهد شد!

 

اگر فقط ظاهر دستگاه دچار مشکل شده باشد و عملکرد دستگاه مشکلی نداشته باشد، شامل بیمه می‌شود؟

بله؛ در مواردی که ایراد ظاهری منجر به اختلال در عملکرد اصلی کالا نمی‌شود، بیمه خسارت مربوط به ایرادات ظاهری وسیله را تا مبلغ مشخصی پرداخت می‌کند.


آیا کولرهای گازی جی‌پلاس علاوه بر بیمه، گارانتی هم دارند؟

بله؛ کولرهای جی‌پلاس همراه با 24 ماه گارانتی قطعات فنی و 5 سال تعویض کمپرسور، به همزاه یکسال بیمه رایگاه به شرط نصب ارائه می‌شوند.


سقف پرداخت هزینه بیمه چقدر است؟

سقف پرداختی هزینه‌ها در رابطه با هر آسیب و محصول متفاوت می‌باشد.



 
لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

09122076010

azmashahraki@


زاهدان  نبش دانشگاه 8 فروشگاه نماتهویه     05433212178

زاهدان نبش امیرالمونین  4  فروشگاه پالیز      05433224775  

مشهد  نبش سید رضی 28  فروشگاه تهویه رضوی  05136073775



  • گلدایران
  • نماتهویه
  • جی پلاس
  • تهویه مطبوع
  • بیمه