درباره ال جی درباره ال جی

درباره ما

 

 

ال جی الکترونیکس یک شرکت پیشرو و مبتکر تکنولوژی در لوازم الکترونیکی مصرفی ، ارتباطات تلفن همراه و لوازم خانگی در عرصه جهانی است، که با بیش از 80000 نفرپرسنل در سراسر جهان مشغول به فعالیت می باشد.

لین استور|این مقاله درباره ال جی بود که توضیحاتی در مورد آن دادیم
شرکت ال جی الکترونیکس شامل پنج واحد اصلی سرگرمی های خانگی، موبایل و ارتباطات، لوازم خانگی، سیستمهای تهویه مطبوع و راه حل های تجاری می باشد. همچنین ال جی یکی از تولید کنندگان پیشرو جهان در زمینه تلویزیون های صفحه تخت، محصولات صوتی و تصویری، گوشی های تلفن همراه، سیستم های تهویه مطبوع و ماشین لباسشویی است.

جهان ، آینده، انرژی، بشریت و فن آوری ستون های اصلی تاسیس این شرکت می باشند. لوگوی این شرکت با حروف L و G در داخل یک دایره با رویکرد به جهان، آینده ، جوانان، بشریت ، فن آوری و به نمایندگی از تلاش های ال جی به حفظ روابط نزدیک با مشتریان خود در سراسر جهان، طراحی شده است. رنگ قرمز لوگوی ال جی نشان دهنده دوستی و تعهد ال جی برای ارائه بهترینها به مشتریان است.

شرکت ال جی الکترونیکس در سال 1958 تاسیس شده است و از آن زمان به بعد راه پیشرفت در عصر دیجیتال و فناوری را پیش گرفته و به تولید محصولات برتر پرداخته است. شرکت ال جی الکترونیکس، در قرن 21 ازتعداد زیادی فن آوری‌های جدید پرده برداری کرده و از آنها در تولید محصولاتی از قبیل تلفن همراه و تلویزیون های دیجیتال استفاده می کند که همین موضوع باعث تقویت و استحکام موقعیت این شرکت در عرصه های جهانی شده است.

 

 

سایت azma20 با دو فروشگاه نماتهویه و پالیز نمایندگی شرکت ال جی در استان سیستان  و بلوچستان می باشد.

زاهدان نبش دانشگاه 8  فروشگاه نماتهویه    05433212178